На Колегії про підсумки роботи Департаменту соціальної політики, яка відбулася 22 березня 2017, заслухали інформацію заступників директора Департаменту, начальників відділів та ін. представників його структурних підрозділів, а також громадських організацій.
- Про інновації в організації прийому громадян, шляхом введення системи електронних черг, доповідала керівник Подільського районного управління праці та соціального захисту населення Бернадська Світлана Борисівна. Програмно-апаратний комплекс системи керування електронною чергою був придбаний у грудні 2016 р. Як показує практика, значно поліпшилися умови очікування черги, одразу визначається порядковий номер, кабінет, який спеціаліст буде обслуговувати, а відповідно підвищилась ефективність роботи персоналу, кожного конкретного напрямку. Сподіваюся, що система електронних черг запрацює в усіх РУПСЗН м. Києва.
- У Центр соціальної реабілітації дітей з інвалідністю, який ми відкрили за адресою вул.О.Теліги, 37-Г, майже за 2 місяці роботи консультацію отримали 125 дітей різних нозологій. Це високий показник, який ще раз доводить необхідність у такому закладі!
Вже зараз є прогрес у реабілітації дітей. Не зважаючи на те, що батькам здавалося, що цього досить складно досягти, особливо у такий короткий проміжок часу.
- Важливою подією цього року стане відкриття Єдиного соціального простору з надання соціальних послуг у форматі "прозорого офісу". Це дуже важливий крок у розвитку Києва, адже він дозволить громадянам в одному місці отримувати консультацію та кваліфіковану допомогу з усіх соціальних питань. Пілотний проект "запускається" у Святошинському районі міста, заклад відкриється за адресою: вул. Гната Юри, 14-Б.
- Також у 2017-му починає діяти нова система виплат соціальних стипендій, про що доповідала керівник Солом'янського РУПСЗН Тетяна Лактіонова. Це дозволить охопити більшу кількість студентів різних соціальних категорій, які потребують державної допомоги.
- Голова Київської організації «УТОГ» «Українське товариство глухих» Михайло Мусійович Левицький вніс пропозицію щодо навчання спеціалістів районних управлінь праці та соціального захисту населення мові жестів або ж введення посади диспетчера-перекладача в он-лайн режимі, щоб забезпечити належну якість обслуговування людей з порушенням слуху.
- Також у 2017-му році в столиці відбудеться запровадження механізму соціального замовлення. Відповідний захід вже передбачений у рамках внесення змін до міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2016-2018 рр. Головна ідея такої інновації – перейти від поняття фінансування державних установ до закупівлі соціальних послуг.
Загалом результати діяльності були визнані задовільними, але, звичайно, є над чим працювати і звісно, ми будемо це робити!