Головна  →  Каталог установ  →  РУПСЗН  →  Оболонський  →  Структурні підрозділи

 Структурні підрозділи управління

Відділ пільг та обслуговування ветеранів війни, праці, інвалідів та соціальної політики Тел.: 467-98-68 Начальник відділу - Пархоменко Оксана Василівна Основні функції - видачі посвідчень: 1. ветеран праці; 2. учасник війни; 3. член сім’ї загиблого; 4. інвалід війни; 5. жертва нацистських переслідувань; - видача документів на проїзд пільговим категоріям: 1. учасникам війни; 2. членам сім’ї загиблого; 3. інвалідам війни; 4. жертвам нацистських переслідувань; - виплата компенсації замість санаторно-курортної путівки, компенсації вартості самостійно проведеного лікування: 1. ветеранам праці; 2. учасникам війни; 3. членам сім’ї загиблого; 4. інвалідам війни; 5. жертвам нацистських переслідувань; 6. інвалідам; - видача санаторно-курортних путівок: 1. учасникам війни; 2. членам сім’ї загиблого; 3. інвалідам війни; 4. жертвам нацистських переслідувань; 5. інвалідам; - видача направлень інвалідам, дітям-інвалідам та іншим особам, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами  реабілітації; - видача направлень інвалідам на МСЕК для виявлення медичних показань для отримання  автомобілів через органи соціального захисту населення; - виплата грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування; - реєстрація заяв про надання місця для безоплатного зберігання транспортного засобу на автостоянці; - допомога в оформленні документів для поселення в будинки-інтернати  системи соціального захисту.

Сектор соціальної політики Тел.: 418-38-77 Завідувач сектору - Павлова Людмила Львівна 

Відділ по призначенню державних допомог за єдиною заявою та компенсацій Тел.: 489-91-74 Начальник відділу - Рачінська Світлана Сергіївна Основні функції: Забезпечення прийому громадян з питань призначення  допомог відповідно до: а) Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», - допомога у зв’язку з вагітністю та пологами; - одноразова допомога при народженні дитини; - допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку; - допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням; - допомога на дітей одиноким матерям; б) Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; в) Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»; г) Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам». Забезпечення прийому громадян з питань надання державної допомоги відповідно до Постанов Кабінету Міністрів України: а) від 26.07.1996 року № 832 «Про підвищення розмірів державної допомоги окремим категоріям громадян»; б) від 02.08.2000 року № 1192 «Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним»; в) від 31.01.2007 року № 81 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ям за принципом «гроші ходять за дитиною»; г) від 22.02.2006 року № 189 «Про затвердження Порядку призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме»; д) від 29.04.04 № 558 “Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги”. Видача посвідчення отримувачам державних допомог згідно Закону України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” та Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам”.

Відділ прийняття рішення з призначення державних допомог за єдиною заявою та компенсацій Тел.: 489-91-74 Начальник відділу - Приймак Тетяна Олександрівна Основні функції: -  забезпечення прийняття рішення про призначення допомог відповідно до: а) закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», Порядку призначення і виплати державної допомоги сім”ям з дітьми, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 року № 1751: б) закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; в) закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»; г) закону України «Про соціальні послуги»; д) закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам». - забезпечення прийняття рішення про призначення допомог та компенсацій відповідно до Постанов Кабінету Міністрів України: а) від 26.07.1996 року № 832 «Про підвищення розмірів державної допомоги окремим категоріям громадян»; б) від 02.08.2000 року № 1192 «Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним»; в) від 31.01.2007 року № 81,«Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ям за принципом «гроші ходять за дитиною» з наступними змінами та доповненнями; г) від 22.02.2006 року №189 «Про затвердження Порядку призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме». - забезпечення прийняття рішення щодо призначення допомоги відповідно до наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 19.05.2008 року №254/704/260/427/2014 «Про затвердження Порядку виплати державної допомоги при народженні дитини її в разі влаштування до дитячого закладу (будинку дитини) на повне державне утримування». - надання, в межах своєї компетенції, довідок про призначені державні допомоги,  передбачені чинним законодавством.

Відділ по призначенню компенсацій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи Тел.: 426-14-76 Начальник відділу - Кушніренко Наталія Олександрівна Основні функції - забезпечення призначення та виплати компенсацій та допомог, передбачених Законом України „Про статус  і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” за місцем реєстрації громадян працюючим і непрацюючим громадянам та пенсіонерам; -  забезпечення призначення та виплати компенсацій дітям віком до 18 років (в окремих випадках після досягнення дітьми 18 років у разі навчання в загальноосвітніх навчальних закладах), які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - ведення роз’яснювальної роботи серед громадян, громадських організацій, підприємств та установ щодо призначення компенсацій та допомог певних видів, передбачених Законом України „Про статус  і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”

Відділ державних соціальних інспекторів Тел.: 426-14-57 Начальник відділу - Шах Олександр Сергійович Основні функції - контроль за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної допомоги сім’ям з дітьми, щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом  I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним, субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, інших соціальних та компенсаційних виплат, цільовим використанням коштів державного бюджету, спрямованих на цю мету.

Відділ загально-правовий Тел.: 467-82-56 Начальник відділу – Лоткова Тетяна Миколаївна Основні функції - забезпечення надходження та отримання кореспонденції, попередній розгляд документів (кореспонденції), що надходять до управління; - забезпечення контролю за строками виконання службової кореспонденції; - прогнозування та планування потреб у кадрах, формування кадрового резерву та робота з ним; - облік та контроль за зверненнями, скаргами громадян.

Фінансово-господарський відділ Тел.: 426-14-59 Начальник відділу – Касянчук Тетяна Анатоліївна

Відділ у справах захисту населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС Тел.: 489-93-56, 489-93-64 Начальник відділу – Басовська Оксана Анатоліївна Основні функції: - соціальний захист громадян постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи; - видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; - організація санаторно-курортного лікування і оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та дітей постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи та забезпечення санаторно-курортними путівками.

Відділ прийому громадян з призначення субсидій на житлово-комунальні послуги Тел.: 467-98-58 Начальник відділу - Кащук Оксана Миколаївна Основні функції: - забезпечення прийому громадян з призначення субсидій на житлово-комунальні послуги передбачених Положенням “Про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”. - організовує та забезпечує прийом заяв та документів для призначення субсидій, реєструє їх відповідно до вимог чинного законодавства; - забезпечує своєчасну передачу справ до відділу призначення субсидій  на житлово-комунальні послуги; - веде консультативно-інформаційну роботу з організаціями, установами, окремими громадянами щодо документів та нарахувань субсидій на житлово-комунальні послуги; - в окремих випадках готує справи для розгляду районною комісією з питань призначення пільг, субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та забезпечує проведення засідання комісії; - ведення роз’яснювальної роботи серед громадян, громадських організацій, підприємств та установ щодо призначення субсидії; - надання, в межах своєї компетенції, довідок про призначені субсидії.

Відділ призначення субсидій на житлово-комунальні послуги Тел.: 467-98-70 Начальник відділу - Варчак Вікторія Григорівна Основні функції: - забезпечення, в межах своїх повноважень, дотримання законодавства про соціальний захист населення в умовах реформування системи платежів за житлово-комунальні послуги; - забезпечення своєчасного введення та автоматичної обробки заяв на призначення житлових субсидій; - формування і передачу повідомлень, довідок, реєстрів отримувачів субсидій, звітів та своєчасна передача їх громадянам, установам та організаціям; - проведення перерахунків діючих субсидій у випадках зміни тарифів на житлово-комунальні послуги, зміні вартості послуг у зв’язку з їх недопоставкою, у випадках зміни доходів, якщо субсидія призначена на рік.

Відділ по роботі з юридичними особами Тел.: 489-91-77 Начальник відділу – Зарицька Ольга Федорівна Основні функції: - забезпечення, в межах своїх повноважень, дотримання законодавства про соціальний захист населення в умовах реформування системи платежів за житлово-комунальні послуги; - забезпечення, в межах своїх повноважень, дотримання "Порядку використання коштів державного бюджету для виконання програм, пов'язаних із соціальним захистом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"; - забезпечення, в межах своїх повноважень, дотримання "Порядку  фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенції з державного бюджету".

Відділ персоніфікованого обліку пільг Тел.: 468-99-81 Начальник відділу – в.о. Мацьоха Світлана Миколаївна Основні функції: - забезпечення включення до Реєстру інформації про осіб, які мають право на пільги; - надання документів, в межах своєї компетенції, для отримання громадянами пільг, передбачених чинним законодавством; - підтримання в актуальному стані Єдиного державного реєстру пільговиків.

Відділ розрахунків за надані пільги Тел.: 489-91-76 Начальник відділу - Тавлуй Надія Михайлівна Основні функції: - забезпечення, в межах своїх повноважень, дотримання законодавства про соціальний захист населення в умовах реформування системи платежів за житлово-комунальні послуги; - забезпечення, в межах своїх повноважень, дотримання «Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенції з державного бюджету»; - здійснення контролю за цільовим використанням бюджетних коштів, передбачених для надання населенню пільг на  житлово-комунальні послуги, придбання твердого палива та користування послугами зв`язку.

Відділ інспекції та контролю за призначенням субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги Тел.: 467-80-42 Начальник відділу – Нестеренко Ганна Іванівна Основні функції: - забезпечення своєчасного проведення перевірок за правильністю нарахування, своєчасністю перерахування та цільовим використанням коштів, передбачених на виплату субсидій; - забезпечення своєчасного проведення перевірок за достовірністю та повнотою інформації про доходи, що використовується при призначенні житлових субсидій; - забезпечення своєчасного проведення перевірок за правильністю розрахунку розміру субсидій.

Відділ з питань праці та соціально-трудових відносин Тел.: 426-14-60 Начальник відділу – Божко Олександр Васильович Основні функції: - здійснення нагляду за додержанням законодавства про працю на підприємствах, установах і організаціях в Оболонському районі міста Києва, надання роботодавцям рекомендацій і пропозицій з питань застосування законодавства про працю України; - здійснення повідомної реєстрації колективних договорів, аналіз положень та надання рекомендацій до змісту колективних договорів підприємствам та організаціям району відповідно до діючого законодавства України; - вжиття заходів для сприяння у працевлаштуванні, професійно-технічного навчання та перекваліфікації інвалідів через районну службу зайнятості; - участь у засіданнях Оболонської районної в місті Києві тристоронньої соціально-економічної ради для розгляду питань розвитку соціально-економічних та трудових відносин в Оболонському районі.

Інформаційно-архівний сектор Тел.: 467-30-91 Завідувач сектору – Онищенко Любов Анатоліївна Основні функції: - забезпечує прийом та оформлення справ з інших міст (районів), відправляє особові справи отримувачів допомог в інші міста (райони) у разі зміни місця проживання за запитами управлінь праці та соціального захисту населення та здійснює оформлення журналу реєстрації приймання заяв та документів для зняття з обліку; - забезпечує зберігання особових справ отримувачів допомог, компенсацій  та пенсійні справи.

Сектор претензійної роботи Тел.: 467-82-56 Завідувач сектору – Донченко Олександр Васильович Основні функції: - ведення претензійно-позовної роботи.   Сектор охорони праці та життєзабезпечення Тел.: 467-98-42 Завідувач сектору – Гапієнко Валерій Михайлович Основні функції: - забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства про охорону праці, надання організаційно-методичної допомоги при укладенні колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях; - бере участь у розробленні регіональної програми з питань охорони праці, впровадження регіональної системи запобіганню травматизму невиробничого характеру; - здійснює державний контроль за охороною праці, за своєчасним проведенням на підприємствах навчання та інструктажів, забезпеченням працюючих засобами індивідуального захисту, лікувально-профілактичним харчуванням, миючими засобами, наданням пільг і компенсацій, передбачених законодавством, надає методичну допомогу з питань охорони праці; - бере участь у розслідуванні групових і смертельних нещасних випадків, професійних захворювань і аварій, організовує розслідування, облік та аналіз нещасних випадків невиробничого характеру; - розглядає листи, заяви та скарги працюючих з питань охорони праці, вживає відповідні заходи до усунення причин, які викликають скарги; - роз‘яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань охорони праці.

Сектор автоматизованої обробки інформації 467-39-75, 426-14-76 Завідувач сектору - Герасименко Наталія Володимирівна Основні функції: - забезпечує належні технічні умови для кращого обслуговування одержувачів допомог, пенсіонерів, малозахищених верств населення району; - забезпечує безперебійну роботу локальної комп'ютерної мережі та комп'ютерної техніки управління; - забезпечує своєчасне повідомлення фінансово-господарського відділу про необхідність ремонту комп'ютерного обладнання та оргтехніки, які вийшли з ладу; - забезпечує доступ до публічної інформації; - двічі на рік подає Департаменту соціальної політики відомості про загальносистемні та прикладні програмні засоби, про склад комп'ютерного обладнання та витрати на підтримку його функціонування, про відомчий та міжвідомчий обмін телекомунікаційними засобами в Оболонському районному управлінні праці та соціального захисту населення.

Відділ оформлення «Картки Киянина» Тел.: 489-93-71, 467-98-16 Начальник відділу – Нестиренко Ігор Валентинович Основні функції: - реєстрація осіб, що мають право на отримання «Картки Киянина»; - ведення Єдиного соціального реєстру; - обробка анкет-заяв на отримання «Картки Киянина»; - видача «Карток Киянина»; - організація емісії «Карток Киянина»; - ведення Єдиного реєстру «Картки Киянина».

Відділ контролю за правильністю призначення та виплати пенсій Тел.: 489-91-72 Начальник відділу - Новічкова Світлана Олександрівна Основні функції: -здійснює нагляд за дотриманням пенсійного законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій органами Пенсійного фонду України; -перевіряє відповідність прийнятого рішення про призначення (перерахунок), відмову в призначенні (перерахунку) пенсії законодавчим та нормативно-правовим актам; -здійснює контроль за дотриманням установленого законодавством Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій; -здійснює контроль за правильністю та своєчасністю нарахування, виплати та припинення виплати пенсій; -складає акт про результати проведення перевірки щодо здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій; -готує запити у відповідні установи для витребування необхідних документів; -розглядає запити на отримання публічної інформації від фізичних та юридичних осіб, об”єднань, громадських організацій та повідомляє громадян про результати розгляду, що стосуються компетенції відділу; -проводить роботу по підвищенню ділової кваліфікації спеціалістів; -готує щотижневі, місячні, квартальні, річні звіти; -роз”яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу.

Територіальний центр соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян Тел.: 428-00-77 Директор  - Кримова Валентина Василівна
Відділення соціальної допомоги вдома: Відділення соціальної допомоги вдома №1 – 418-65-11 Вул.Малиновського,34

Відділення соціальної допомоги вдома №2 – 410-65-75 Пр-т Оболонський,16-а

Відділення соціальної допомоги вдома №3 – 410-24-03 Тимошенка 2-в, ЖЕК

Відділення соціальної допомоги вдома №4 – 414-89-80 Г.Сталінграда, 35-а (д/с)

Відділення соціальної допомоги вдома №5 – 411-88-68 Г.Сталінграда, 48-а (д/с)

Відділення соціальної допомоги вдома №6 – 463-92-53 Попова 1,ЖЕК

Відділення соціальної допомоги вдома №7 – 432-16-27 Рокосовського,3-в

- працюють медичні кабінети від районного Товариства Червоного Хреста, де громадяни похилого віку отримують послуги медичної сестри; - проводяться зустрічі пенсіонерів, ветеранів війни та праці, інвалідів, на яких вони спілкуються між собою та з керівниками району, влаштовують святкування днів народження, релігійних та загальнодержавних свят; - працюють гуртки за інтересами; Надаються послуги перукаря, виконується дрібний ремонт взуття. Послугами можуть скористатися одинокі малозабезпечені мешканці району.

Версiя для друку